TDM ZONE
		FORUM => Kupię/sprzedam/zamienię => Graty TDM => Wątek zaczęty przez: skitu w October 18, 2013, 22:04:55
		
			
			- 
				Tarcze: 200 zł
			
 
			
			- 
				Kolektor: 100 zł
			 
			
			- 
				Błotnik góra: 50 zł
Błotnik dół: 50 zł
			 
			
			- 
				Wahacz + sprawne łożyska( lakierowany proszkowo na czarno): 100 zł
			
 
			
			- 
				Stelaż tylny (lakierowany proszkowo): 80 zł
Lampa: 50 zł
			 
			
			- 
				jaka grubość tarcz.. ?? bez tego to nikt się nie odezwie....  :deadeek:
			
 
			
			- 
				Ogon (owiewka tylna) kompletna nie spawana: 80 zł
			
 
			
			- 
				
jaka grubość tarcz.. ?? bez tego to nikt się nie odezwie....  :deadeek:
dokonam dokłądnego pomiaru jutro :)
			 
			
			- 
				
jaka grubość tarcz.. ?? bez tego to nikt się nie odezwie....  :deadeek:
dokonam dokłądnego pomiaru jutro :)
i czy proste są ?
i dlaczego takie zardzewiale ? pod wodą trzymałeś ten motocykl ?
			 
			
			- 
				
jaka grubość tarcz.. ?? bez tego to nikt się nie odezwie....  :deadeek:
dokonam dokłądnego pomiaru jutro :)
i czy proste są ?
i dlaczego takie zardzewiale ? pod wodą trzymałeś ten motocykl ?
... one są w kolorze złotym... proste nie biły podczas jazdy :)
			 
			
			- 
				to, że nie biły wcale nie znaczy, że są proste :)
			
 
			
			- 
				
to, że nie biły wcale nie znaczy, że są proste :)
Przejeździłem na nich 2 sezony bez zastrzeżeń! Nawet przy mocnym hamowaniu zero odczuć dodatkowych na klamce!
			 
			
			- 
				
Tarcze: 200 zł
grubość na zdjęciu:
			 
			
			- 
				Nooo  rant zmierzyłeś bardzo ładnie. Teraz jeszcze część roboczą i będzie gitarra ;) 
			
 
			
			- 
				
to, że nie biły wcale nie znaczy, że są proste :)
Przejeździłem na nich 2 sezony bez zastrzeżeń! Nawet przy mocnym hamowaniu zero odczuć dodatkowych na klamce!
nie dogadamy sie :D ja tez mam wg klamki idealne tarcze a jednak jedna lekko bije i dlatego zapytuję o te.
			 
			
			- 
				
to, że nie biły wcale nie znaczy, że są proste :)
Przejeździłem na nich 2 sezony bez zastrzeżeń! Nawet przy mocnym hamowaniu zero odczuć dodatkowych na klamce!
nie dogadamy sie :D ja tez mam wg klamki idealne tarcze a jednak jedna lekko bije i dlatego zapytuję o te.
z tego co mi wiadomo tarcza może być jebnięta w pionie i w poziomie. W poziomie nie jest bo na klamce nie bije. Problemów z wyważaniem koła nigdy nie było. Mam ją do laboratorium nasa wysłać bo się pomału tracę ? Nie przycierała o klocki ani nic podobnego. 
... chyba Ci się Kruczek nudzi... co Ci mam TUVa na to dać, certyfikat jakość ? zbędne zaśmiecanie. 
Ja jeździłem 2 lata i gdy zmieniałem opony ktoś je nawet kiedyś sprawdzał (tak mi się kojarzy) i było ok...
i zmierzę jeszcze w środku - przyćmiło mnie :)
			 
			
			- 
				jesli chcesz angazowac NASA, to nie widze przeszkod, tylko obawiam sie ze cena tarcz od tego moze wzrosnac :P
a wystarczy wsadzic kolo na oske i nim zakrecic, przylozyc jakis olowek czy cos i bedzie wsio jasne czy bije czy nie  :deadgrin:
			 
			
			- 
				
jesli chcesz angazowac NASA, to nie widze przeszkod, tylko obawiam sie ze cena tarcz od tego moze wzrosnac :P
a wystarczy wsadzic kolo na oske i nim zakrecic, przylozyc jakis olowek czy cos i bedzie wsio jasne czy bije czy nie  :deadgrin:
mam skitu nawet wolna oske ;)
			 
			
			- 
				
jesli chcesz angazowac NASA, to nie widze przeszkod, tylko obawiam sie ze cena tarcz od tego moze wzrosnac :P
a wystarczy wsadzic kolo na oske i nim zakrecic, przylozyc jakis olowek czy cos i bedzie wsio jasne czy bije czy nie  :deadgrin:
mam skitu nawet wolna oske ;)
ośkę też mam..... prostą **** !! :deadbeer: :deadbeer:
			 
			
			- 
				tarcza przód:
Zdjęcie lewej tarczy. Prawa jeszcze ciut grubsza :)
			 
			
			- 
				tarcza tył: 150 zł