TDM ZONE
FORUM => Kupię/sprzedam/zamienię => Kup pan cegłę => Wątek zaczęty przez: Lis w August 29, 2024, 02:38:29
-
Cześć,
poszukuję silnika TDM850 3VD lub 4TX w nienagannym stanie.
Jeśli ktoś ma na sprzedaż dobry silnik lub może polecić (zna) egzemplarz z oferty rynkowej, proszę o informację.
Pozdrawiam,
Jarek
-
Zakładam, że do wiosny temat powinien być aktualny.
-
Obawiam się że nie ma już silników do 850.
Jedyne działające to Grzeciowe Frankensztajny 850/900
-
Na innej grupie był na sprzedaż po serwisie. Mogę dać namiary.
-
Dziękuję za namiar.
-
Temat aktualny, ale szukam już tylko 3VD. Najlepiej sprawny, ale rozważę również lekko uszkodzony, np. uszkodzoną skrzynię biegów.
-
jak jestes w rozpaczy to moge moja 3VD sprzedac... ale w calosci :)
-
Dziękuję. Nie mam ciśnienia. Liczyłem, że zimą coś się trafi i będę mógł pogrzebać do wiosny. Ale mamy wiosnę i grzebania (większego) nie będzie pewnie do zimy. Śledzę ofertę rynkową i silników i motocykli w różnym stanie.
Tutaj, bardziej chodzi mi o zaufany silnik. Na portalach aukcyjnych silniki 3VD rozpoczynają się od 3500 zł, co jest dziwne, ponieważ nowsze silniki 5PS są sporo tańsze. Mój budżet to bliżej 2500 zł.
Silnik potrzebuję do mojej XTZ. Mam sprawny silnik 3LD i go od wielu lat używam. Zakup i wymiana silnika na 3VD to projekt, który chcę dokończyć. Dla XTZ to istotna zmiana.
Nie ma pośpiechu, więc może trafi się coś pewnego w moim budżecie.
-
no ... normalna sprawa. 850 to juz deficytowy towar stad ceny . teraz pytanie co znaczy sprawny piec 850 ... 900 jest ogólnie w tej czesci EU dużo i one idą na graty stad niższe ceny . piec pewny... po przegladzie serwisie .. to nie jest 2500.
no chyba ze garbaty aniołek bedzie miał dzien i upolujesz coś co ma juz tyle lat z jakimś tam przebiegiem rokującym nadzieje ..
*nie oceniać proszę tego wpisu... pisze jak jest .
-
ba!! mało tego. teraz piec pasujący do 850 (niekoniecznie XTZ) z gwarancją po remoncie ... no zacznie sie temat 4500 , 5000 pln .
(dla forum)
tak ze tego .. albo lepić z gratów , albo jeździć bez stresu..
-
Umówmy się, że jednak wiem co robię.
Temat aktualny, ale szukam już tylko 3VD. Najlepiej sprawny, ale rozważę również lekko uszkodzony, np. uszkodzoną skrzynię biegów.
Nigdzie nie napisałem, że ma być po remoncie, z gwarancją, nówka sztuka nie śmigana, za połowę ceny - o silniku ponad 30 letnim.
Szukam 3VD ponieważ oznacza to najmniej zmian i kosztów przy swapie do XTZ.
Przy każdym innym jest rzeźba i koszty.
Dziwię się tylko, że 3VD są najstarsze i najdroższe z silników do TDM.