Autor Wątek: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM  (Przeczytany 1284158 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline Batman

  • chory ale natchniony
  • TDM User
  • Trzcianka
  • 250 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 770
    • Batmanistyczne motocyklowe podroże
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1020 dnia: Luty 11, 2013, 12:44:46 »
Ja nie wiem co Wy z tym przebarwieniem... Jak wziąłem moto to były srebrne, po 6 tyś km zrobiły mi się prawie złote. A motocyklem jeżdżę spokojnie.
www.moto-batman.pl - już nie tylko o moto :)

Offline v343

  • TDM User
  • Sępólno Krajeńskie
  • 60 km/h
  • **
  • Wiadomości: 92
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1021 dnia: Luty 11, 2013, 14:59:36 »
Ja nie wiem co Wy z tym przebarwieniem... Jak wziąłem moto to były srebrne, po 6 tyś km zrobiły mi się prawie złote. A motocyklem jeżdżę spokojnie.
Potwierdzam
Mój ma 28tkm i też lekki odcień złotego,choć nie tak mocno jak w tym z ogłoszenia.

Online Sebaa

  • TDM 900 '07
  • TDM User
  • Wolne Miasto Gdańsk
  • 250 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 683
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1022 dnia: Luty 11, 2013, 15:19:56 »
Hello,

no to być może trzeba zweryfikować ten pogląd. Zawsze uważałem, że przy tego typu tłumikach ( nie kolektorach) objaw przebarwienia wynika z tego, że tłumik ma za sobą długą i konkretna eksploatacje która jest wprost proporcjonalna do przebiegu i wskazuje na słaby stan wewnętrznych elementów tłumika, które uległy zużyciu/wypaleniu. Przez to temperatura tłumika jest większa i następuje przebarwienie. Te tłumiki są wykonane z nierdzewki, więc dość łatwo utrzymywać je w ładnym stanie wizualnym, jednak przebarwień od temperatury nie da się łatwo usunąć za pomocą środków polerskich. No ale być może jest to błędna ocena. W każdym bądź razie nadal twierdzę, że średni przebieg 5 - 8 kkm rocznie dla motocykla turystycznego z Włoch to  w 99,9% przypadków zwykła ściema  :deadfu:

Pozdrawiam
Sebaa
Kto umiera bogatszy ten wygrywa.
Życie jest pasmem straconych okazji.
Mam wyjebane, ale trzeba zapierdalać.
Dzień w którym kupię karabin jest coraz bliżej.


Offline ikkyo

  • TDM User
  • Piła
  • 250 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 1936
  • Polewajmy się szampanem
Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1023 dnia: Luty 11, 2013, 15:48:43 »
Na pewno to ja teraz siedzę w domu przy kompie :)

Nie mam pojęcia jak wygląda piec z 850 a jak z 900.
Tak mi powiedział ten gość. Silnik miał być z 900 młodszej o rok czy tam dwa.
Podobno były problemy z zapłonem, więc mecher wymienił cewki i wszystko hula.
Silnik pracował jak dla mnie "normalnie".
Jak był problem z zapłonem,to pewnie jest to silnik z 3VD-model robiony do 95. Umiesz wysłuchać,czy chodzi jak V-twin,czy R-twin?Jak nie,to sprawdź,czy na module zapłonu jest napis 3VD,czy 4TX
I ch..... ,że text nie mój:
 Bliscy mogą to akceptować lub nie.Ale nigdy nie zapominaj ceny, jaką płacą. Szanuj to, że Twoja żona, mimo, że cały czas przypomina Ci o ojcostwie, trwa i cieszy się Twoją radością.

Online Grzeci

  • TDM User
  • WROCŁAW
  • 250 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 2423
  • Jeśli włosy są ładne to nie musi być ich qrwa dużo
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1024 dnia: Luty 11, 2013, 16:21:00 »
Na pewno to ja teraz siedzę w domu przy kompie :)

Nie mam pojęcia jak wygląda piec z 850 a jak z 900.
Tak mi powiedział ten gość. Silnik miał być z 900 młodszej o rok czy tam dwa.
Podobno były problemy z zapłonem, więc mecher wymienił cewki i wszystko hula.
Silnik pracował jak dla mnie "normalnie".
Jak był problem z zapłonem,to pewnie jest to silnik z 3VD-model robiony do 95. Umiesz wysłuchać,czy chodzi jak V-twin,czy R-twin?Jak nie,to sprawdź,czy na module zapłonu jest napis 3VD,czy 4TX

3VD Bardzo łatwo rozpoznać po pokrywie zaworów.... (3VD mocowana na 4 śrubki, 4TX na 8 )   (o ile nie jest mega przeszczep z wałkami rozrządu), Na forum fruwa silnik 3VD na module 4TX   (sic!) Cewka dwubiegunowa wpięta zamiast oryginalnej cewki pierwszego cylindra załatwiła sprawę wymiany modułu i przeróbki instalacji.  Na słuch....  Pewno ,że się da. Ale gość ma problem rozpoznać czy to 900 czy 850 więc....    Ale też uważam, że sprawa "problematycznego" zapłonu rzuca cień podejrzeń ,że to może być silnik 3VD więc jeszcze starszy jak TX. Najłatwiej, jednoznacznie i bez problemu , po prostu zerknąć na nr silnika :P Na początku nr jest oznaczenie który to model ;)
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2013, 16:56:36 wysłana przez Grzeci »
*****  ***

Offline ikkyo

  • TDM User
  • Piła
  • 250 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 1936
  • Polewajmy się szampanem
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1025 dnia: Luty 11, 2013, 17:43:11 »
Na pewno to ja teraz siedzę w domu przy kompie :)

Nie mam pojęcia jak wygląda piec z 850 a jak z 900.
Tak mi powiedział ten gość. Silnik miał być z 900 młodszej o rok czy tam dwa.
Podobno były problemy z zapłonem, więc mecher wymienił cewki i wszystko hula.
Silnik pracował jak dla mnie "normalnie".
Jak był problem z zapłonem,to pewnie jest to silnik z 3VD-model robiony do 95. Umiesz wysłuchać,czy chodzi jak V-twin,czy R-twin?Jak nie,to sprawdź,czy na module zapłonu jest napis 3VD,czy 4TX

3VD Bardzo łatwo rozpoznać po pokrywie zaworów.... (3VD mocowana na 4 śrubki, 4TX na 8 )   (o ile nie jest mega przeszczep z wałkami rozrządu), Na forum fruwa silnik 3VD na module 4TX   (sic!) Cewka dwubiegunowa wpięta zamiast oryginalnej cewki pierwszego cylindra załatwiła sprawę wymiany modułu i przeróbki instalacji.  Na słuch....  Pewno ,że się da. Ale gość ma problem rozpoznać czy to 900 czy 850 więc....    Ale też uważam, że sprawa "problematycznego" zapłonu rzuca cień podejrzeń ,że to może być silnik 3VD więc jeszcze starszy jak TX. Najłatwiej, jednoznacznie i bez problemu , po prostu zerknąć na nr silnika :P Na początku nr jest oznaczenie który to model ;)
:deadbeer: :deadeek: :deadbeer:
I ch..... ,że text nie mój:
 Bliscy mogą to akceptować lub nie.Ale nigdy nie zapominaj ceny, jaką płacą. Szanuj to, że Twoja żona, mimo, że cały czas przypomina Ci o ojcostwie, trwa i cieszy się Twoją radością.

Offline Firehand

  • TDM User
  • Kraków
  • 60 km/h
  • **
  • Wiadomości: 57
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1026 dnia: Luty 11, 2013, 17:51:49 »
Tak w ogóle to jeśli ona jest z 99 roku to powinna mieć nowszy typ zegarów, jak dla mnie moto dosyć podejrzane nie ma co...
TDM 850 4TX

Offline sietmen75

  • MotoFazA
  • Moderator
  • Wrocław
  • 250 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 4491
  • Statler & Waldorf
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1027 dnia: Luty 11, 2013, 20:12:20 »
Na pewno to ja teraz siedzę w domu przy kompie :)

Nie mam pojęcia jak wygląda piec z 850 a jak z 900.
Tak mi powiedział ten gość. Silnik miał być z 900 młodszej o rok czy tam dwa.
Podobno były problemy z zapłonem, więc mecher wymienił cewki i wszystko hula.
Silnik pracował jak dla mnie "normalnie".
Jak był problem z zapłonem,to pewnie jest to silnik z 3VD-model robiony do 95. Umiesz wysłuchać,czy chodzi jak V-twin,czy R-twin?Jak nie,to sprawdź,czy na module zapłonu jest napis 3VD,czy 4TX

3VD Bardzo łatwo rozpoznać po pokrywie zaworów.... (3VD mocowana na 4 śrubki, 4TX na 8 )   (o ile nie jest mega przeszczep z wałkami rozrządu), Na forum fruwa silnik 3VD na module 4TX   (sic!) Cewka dwubiegunowa wpięta zamiast oryginalnej cewki pierwszego cylindra załatwiła sprawę wymiany modułu i przeróbki instalacji.  Na słuch....  Pewno ,że się da. Ale gość ma problem rozpoznać czy to 900 czy 850 więc....    Ale też uważam, że sprawa "problematycznego" zapłonu rzuca cień podejrzeń ,że to może być silnik 3VD więc jeszcze starszy jak TX. Najłatwiej, jednoznacznie i bez problemu , po prostu zerknąć na nr silnika :P Na początku nr jest oznaczenie który to model ;)
:deadbeer: :deadeek: :deadbeer:


do sprawdzenia, nie mam pewnosci !!! ale chyba były 3vd z konca produkcji z pokrywą na 8 śrub ...pewne jest to ze środek kapy sprzęgła w srebrnym silniku też był srebrny ..a nie taki ciemny jak 4tx, oczywiscie wszystko można poprzekładać itd...

a juz 100% pewne jest ze to moto jakies kombinowane ...moze papierami, jakiś składaczek .... a gość albo nie wie co ma i zyje kitem którym go poczęstowano gdzieś ..kiedyś, albo to jakiś kretyn poprostu  :deadlol:


Roots Bloody Roots

Offline MatiZ

  • TDM User
  • Rzeszów
  • 250 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 530
  • Crf 1000 advenczer i jeszcze szport
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1028 dnia: Luty 11, 2013, 21:39:32 »
skoro sam mod ostro offtopuje to ja tez :deadangel: pewniakiem ma silnik od 3VD bo jak wiemy 4TXy czesto obracaly paneweczke wiec najtaniej, najszybciej (znalezc) i stosunkowo bez wiekszych zabiegow wlozyc silnik od 3VDki :deadbeer:

Offline Firehand

  • TDM User
  • Kraków
  • 60 km/h
  • **
  • Wiadomości: 57
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1029 dnia: Luty 12, 2013, 17:51:43 »
Silnik wygląda mi na 4tx mimo wszystko, widać zintegrowany z blokiem zbiornik oleju i wlew tam gdzie 4tx ma, do tego ciemna pokryw sprzęgła i zaworów oraz chromowana rurka oleju idąca od pompy.
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2013, 17:53:40 wysłana przez Firehand »
TDM 850 4TX

Offline Brodzins

  • TDM User
  • 20 km/h
  • *
  • Wiadomości: 49
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1030 dnia: Luty 14, 2013, 18:57:55 »
heh a byłby ktoś z Krakowa to w stanie obejrzeć i posłuchać?
Bo na mój słuch, pracuje ładnie i równo, ale tu potrzeba jakiegoś zonowicza... :)

Offline rcmarian

  • TDM User
  • 20 km/h
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1031 dnia: Luty 14, 2013, 19:11:47 »
A czy ktos z Was zna może tą 3VD,z N.Targu??

http://tablica.pl/oferta/yamaha-tdm-850-CID5-ID1QZcb.html#48344d2510;r:;s:

Za taka kase niema co się spodziewać fajerwerków,ale może wartało by podjechać..
tymabardziej ze nic w okolicy Krk,niema narazie.

Offline Jacek_L

  • TDM User
  • Obok Tarnowa
  • 180 km/h
  • ****
  • Wiadomości: 268
  • WR 426
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1032 dnia: Luty 14, 2013, 20:15:34 »
A czy ktos z Was zna może tą 3VD,z N.Targu??

http://tablica.pl/oferta/yamaha-tdm-850-CID5-ID1QZcb.html#48344d2510;r:;s:

Za taka kase niema co się spodziewać fajerwerków,ale może wartało by podjechać..
tymabardziej ze nic w okolicy Krk,niema narazie.


- coś ma szybkę dziwną :)
- tarcza z przodu wygląda jakby się dostał jakiś kamyk pomiędzy klocek a tarczę i trochę zjechał ją, ale może tylko klocek coś krzywo bierze
- brak paru śrubek w owiewkach (ale ja też pogubiłem, także może to nic wielkiego :D )
- owiewka przednia malowana
- ciężarki nieoryginalne i lusterka (ale wygląda to na jakiś tjuning )

Ale ogólnie to nie wygląda tak źle :) Pewnie ktoś coś jeszcze znajdzie, ale to jest tylko to co ja zauważyłem :)
XR250->GSXF600->TDM850->FZS1000->WR426

Offline Firehand

  • TDM User
  • Kraków
  • 60 km/h
  • **
  • Wiadomości: 57
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1033 dnia: Luty 14, 2013, 21:58:32 »
Ja to moto kojarzę z czasów jak szukałem czegoś dla siebie, także to już będzie rok czasu jak ktoś to sprzedaje...
TDM 850 4TX

Offline rcmarian

  • TDM User
  • 20 km/h
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: Weryfikacja ofert, kupna/sprzedazy TDM
« Odpowiedź #1034 dnia: Luty 14, 2013, 22:10:53 »
Oki,dzieki za info...w takim razie odpuszcze,bo zapewne coś nie teges skoro tyle czasu wisi i nikt sie nie skusił.